Tisdag 12/3

Jag vill inte åka hem.. Lovet går för fort...:(
Det har varit så skönt att vara här, här kan man verkligen ta det lungt. Det är ingen hund som måste gås ut med eller så. Även fast jag saknar Tedde och det ska bli så roligt att se honom imorgon. Han brukar bli så glad när jag kommer hem.. Lilla vuffen.

Har varit en riktigt slapp vecka. Har inte gjort någonting nästan. Bara sett på tv. Var faktiskt in till Västerås i onsdags. Köpte tredje säsongen av CSI, så nu vet jag vad jag ska göra i veckan. >;)
Köpte mäklarna också, så jävla ägd serie, hur rolig som helst xDD Även fast jag inte tyckte om sista avsnittet..

Jag missade så mycket på tv förra veckan, bara för att pappa skulle se på hockey >__<
Missade; CSI, Gilmore Girls, Desperate Housewifes, Christine, Lost, Monk och Criminal Minds. >__<
Shit vad mycke serier jag följer när man skriver upp det :OO

Mitt tåg går 22.32.. VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE.. Men jag måste. Måste hem till skolan.

Skulle ha gjort en ljudberättelse idag. Men tror ni det gick då? Nää. Hade faktiskt öppnat programmet och hade några idéer, men det blev inget av det..

Har kört lite bil i veckan också :D
Det går bara bättre och bättre, har bara fått 3 motorstopp den här veckan :P

Nä, nu ska jag gå och röka lite. Läsa lite kanske också..

Tudiluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback