21/3 - 06

Igår när jag kom hem från skolan kom det en rolig grej på posten :D
Min nya TV hade kommit :D:D:D
Så vi ringde till DHL och dom visste först inte om den skulle få plats. Men det fick den :D
Så vi halv 3 kom den, han som skulle dela ut paket orkade inte bära den själv så mamma fick hjälpa till, TV jävlen väger 60 kg :O:O:|
Så vi fick vänta tills Janne kom hem för att få in den på mitt rum, nu står den där. Min fina silver färgade 32 " widescreen TV :D:D:D:D
Allting blev så stor på den. :P

Vid fyra kom min stora syster, hon skulle sova hemma hos oss inatt. Hon är på kurs här i stan. Det var riktigt trevligt, vi åkte upp till Lillänge och letade CSI, tillslut hittade vi det. 500 kr kostade den :O Så jag har lite ångest idag, det var typ mina sista pengar.. Men va fan, CSI är lätt värt varenda krona :D:D:D

På kvällen satt vi och spelade kort, det var riktigt mysigt! Skulle vilja att hon sov här en natt till. Men hon måste hem till sin familj, barna saknar henne för mycket säger hon.. ;P

Idag hoppas jag på att mamma går ner på stan och hämtar min bok som jag beställt, jag ska bli ännu mer pank än jag redan är. ;P
Men jag måste ha den här boken, det är bara så.. Har jag börjat läsa en serie kan jag inte sluta efter två böcker. Men jag är som lite halv sur. :( Jag köpte andra delen i Västerås, där kostade den ungefär 250 kr, medans här kostar den bara 59 kr. :'( Jag hade kunnat haft nästan 200 kr mer.

Just nu vill jag bara hem och sova och kanske kolla lite på CSI :D
Det ska jag göra ikväll och i natt. Jag ska sova lite på eftermiddagen efter skolan så att jag är pigg i natt så jag kan kolla på mycket CSI :D

Det var så sorligt när jag kollade på CSI S03E22 Play with Fire

Sara: Would you like to have dinner with me?
Grissom: No.
Sara: Why not? Let's ... Let's have dinner, let's see what happens.
Grissom: Sara ... I don't know what to do about this.
Sara: I do. By the time you figure it out, you really will be too late.

Dumma Grissom. :(


Men i måndags var det så skumt. :P
När man först såg på gamla avsnitt och sen ett nytt och sen gamla igen ;P
Alla såg så gamla ut xDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback