Jag älskar..

...Listor!!! :D:D:D

Vad heter du? Rebecca.
I mellannamn då? Emma, Linneá.
Vart bor du? Östersund.
Trivs du där? Jodå.
Brukar du läsa horoskop? Ibland så.
Har du körkort? Nej, men håller på att ska försöka nurå.
Äger du några converseskor? Nej.
Favoritdjur? Hundar.
Vad spenderar du dina pengar på? Filmer, tv-spel och cigg
Senaste konserten? Thåström
Festar du mycket? Nej.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider.

Brukar du bli för full? Nej, visst det händer någon gång, men inte ofta.
Antal kuddar i sängen? 3 st.
Kan du baka bullar? Kanske. :P
Bläck eller blyerts? Bläck.
Mc donald's eller burger king? Donken.
Är du allergiskt mot något? Inte vad jag vet.
Äger du ett busskort? Inte just nu.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön. bara grön. Eller det beror på var man är någonstans.
Vad åt du till frukost? Inget.
Hur ser du ut idag? Jadå. Som jag brukar.
Har du haft sex idag? Nej.
Nästa mål i ditt liv? Ta körkort.

Vad såg du senast på tv? Girl next door.
Hur svarar du i mobilen? "Rebecca" eller "Hallå?"
Vem ringde du senast? Christine.

Vad sa den du ringde? Allt och ingenting.

Antal timmar sömn inatt? 7 typ.

Sov du ensam? Japp.
Brukar du snusa? No way.
Tycker du om din pappa? Han är rätt okej.

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: Jag.

Såg dig gråta: Mamma.
Fick dig att gråta: Scrubs.
Du delade en drink med: Veronica.
Du gick på stan med? Mamma och Emilia.
Skällde på dig: Christine kanske.
Skickade ett e-mail till dig: Har ingen som helst aning.


HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja.
Bråkat med ditt husdjur: flera gånger.

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Aldrig.

VARIT I...
Norge: Ja.
Finland: Nej.
USA: Nej.
Kina: Nej.
Tyskland: Nej.

EXTRA STUFF...
Tar du droger: Nope.
Dricker du: Ja.
Vad är du mest rädd för: Döden.
Vilka kläder sover du i: T-shirt, byxor och strumpor.
Vart vill du gifta dig: I en fin kyrka.

Vem hatar du verkligen: Har ingen som jag rikitgt hatar, men har många som jag ogillar.

Varit kär: Flera gånger.
Kör du bil: Bara övningskör.
Har du ett jobb: Bara sommarjobb (Snart iaf)
Gillar du att ha folk omkring dig: Inte för mycket bara.
Är du ett hälsofreak: Nej, nej, nej.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Eh.. Ja.
Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Massor.

Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja, men inte just nu.


FAVORIT...
Rum i huset: Mitt sovrum.
Månad: December.
Sten: En som var brevid min pappas gamla hus. Den var jättestor och rolig. :P


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Ja.
Köpt någonting: Ja.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Ja.
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej.
Velat säga till några att du älskar dem: Nej.
Träffat nån ny person: Halv ny iaf.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Japp.
Kissed someone: No, no..


SENASTE...
Låt du hörde: Kiss - Strutter
Film du såg: Wild Hogs
Drink du köpte: Sex on the Beach.
Sak du stal: En tio krona av min mamma.

FÖRSTA?
Första bästa kompis: Joanna.
Första jobb: Har inte haft något jobb.

Första inhandlade skiva: Ska man komma ihåg sånt?
Första förälskelse: Pierre heter han.
Första begravning: Min mormors karl Erik.
Första piercing/tatuering: Första piercingen vad i underläppen och första tatueringen var två tärningar på armen. 
Första fiende: Tina tror jag hon heter.
Första stora resa: Till Grekland.


SENASTE?
Senaste människa du slog:
Förmodligen Christine.
Senaste stora bussresa: Till Storuman.
Senaste långa telefonsamtal: Christine.
Senaste dusch: Typ igår.
Senaste inköp: Det var en Cola och 2 kexchoklad.
Senaste irritation: Kylan.
Senaste glass: Mjukglass.


Jag bara älskar sånna här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback