17/6

Sommar, sommar, sommar! Jag älskar sommarlov  :D Det är det bästa med att gå i skolan! Ingen skola på två månader :D:D:D:D

Jävla ergonomi helvete. Det är den ända jag har kvar. Det är som om någonting tar imot när jag ska göra den. Kan inte få till dig. Men ikväll ska jag vara vaken tills det att den är inlämnad. Så är det bara.

Var ut i går med Veronica. Det var väl inte den roligaste ute kvällen jag varit med om. Men men. Hon kom hit, vi spelade Wii :D Sen gick vi ner på Larry's, men det var typ inge folk. Så vi gick till österäng och kollade på fjortisar. :D

Det har varit en rolig vecka. Spelade minigolf i måndags. Jag vann såklart ;P
I tisdags var vi på Boda Borg, jag tyckte det var ap-roligt :D

På torsdag åker jag till mormors stuga, inte ensam då. :P Mamma, Janne och Christine ska med också. :D


Nej nu ska jag göra färdigt det här helvetes grejen >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback