Nu var det slut..

Det känns tomt. Det ska inte vara slut än. Det gick alldelens för fort. Jag minns när jag läste den fjärde boken och tänkte nu, nu är det bara tre böcker kvar. Men nu är det slut, helt slut. Det blir inget mer.

Det var många som dog, för många. Det skulle ju bara vara två..

Om man inte vill veta något om boken ska man inte läsa det som står efter det här.


Så klart att Snape skulle dö.. Men man fick veta sanningen om honom tillslut, det är det som räknas. Alla fick se att han inte var genom ond, att han var en modig man. Jag har alltid velat att Harry Potter skulle dö, (speciellt eftersom det var hans fel att Snape dog) Men när det väl kom till det skedet i boken när han var på väg att dö kände jag att "Nä, jag vill inte att han ska dö". Trodde aldrig att jag skulle känna så..



Jag blev lite besviken på boken, det kändes som om den var ihop tryckt det gick så fort allt.




Det som står på den här bilden fick tårar att rulla ner för min kind, om ni inte vill veta något om boken kolla inte.
Jag känner mig lite löjlig som gråter över en bok, men den har varit och är en stor del av mitt liv. Jag är en äkta Harry Potter nörd.



Hahaha, jag glömde att berätta vad pappa gjorde när vi skulle åka till flygbussen. Han hade kollat att den gick 15.15. Det var tänkt att vi skulle åka från pappa vid 14.30. Men vi spelade Yatzy så det blev väl inte förens 14.40 eller något sånt. Så kom vi dit vid typ 5-10 över, jag och pappa stod och väntade på bussen, men den kom aldrig. Så vi började kolla närmare och då såg vi att den som gick 15.15 gick från Arlanda och att den från Västerås gick 15.00. Hahaha, så dom fick så lov att köra mig till Arlanda xDDD



Nu är Yran slut. Det känns ganska skönt. Man blir så trött av det. Så nu har jag satt på mig pyjamasen och ska kolla på Gilmore Girls :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback