Bingo!

Var på bingo igår med mamma, Janne och Yvonne. Messade med Sara och tyckte att hon kunde komma, men hon sa att hon inte kunde för hon hade jobbat så mycket.
Så satt vi där och jag sa till dom andra att "Tänk vad kul det skulle vara om Sara kom och körde in brevid oss". Några minuter senare skriker Janne "Det är lustjakts -Sara!" Hahah, då hade dom åkt på Bingo iaf :D Det var roligt.. Även fast vi inte vann något.
Jag hade tänkt vinna mig lite pengar så jag kunde köpa mig ett PS3, men det gick inte.




Var hemma från jobbet idag, har så jävla ont i magen och mår illa.. :(


Har sovit typ hela dagen. Men jag kan säga att jag hade typ världens konstigaste drömmar. :P
Jag drömde att det kom massa dementorer och jag kom inte ihåg hur man gjorde en expecto patronum :P Sen gick jag och höll Snape i handen (<3) och vi skulle fylla i ett formulär till Voldemort om hur vi ville dö. xDD

Kommentarer
Postat av: nathalie

dina drömmar är ju värre än mina typ :D

2007-07-31 @ 16:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback