Lördag

Var ute på krogen igår, tog nog en drink för mycket. Mår inte helt hundra idag.  Men men, det är smällar man får ta. Det sjuka är att jag egentligen inte tycker om att dricka, får inget ut av det. ;P Sen brukar jag alltid vara skit laddad typ en vecka innan och sen när dagen väl kommer känner jag helst för att bara vara hemma och ta det lungt. 
Tro jag ska dricka ännu mindre än jag redan gör..  

Träffade en klasskompis på krogen, hon kände först inte igen mig. Hon gjorde Christine skitförbannad, tur att vi gick ut..


Idag har jag inte gjort många knop. Mest legat i sängen och slöat, var faktiskt ute och åt på Simon och Viktor med mamma och janne. Åt pepparstek, mums vad gott det var! Världens godaste potatisgratäng hade dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback