Fredagkväll

Skolan blir bara tråkigare och tråkigare, den ända som är bra med skolan är det roliga folket som är där. :D
Japanskan var skit kul ibörjan, men det blir segare och segare. Kanske är för att jag är så trött på fredagar. När jag kommer hem så slocknar jag nästan direkt. Men det är så skönt att sova, jag älskar att sova, men jag vill samtidigt inte sova bort mitt liv..

Nu är det iaf en slapp helg, ska inte göra många knop. Enda gången jag ska gå utanför dörren är när jag ska gå ut med Tedde.

Ska nog gå och spela lite mer tv-spel. Har snart klarat ut det. :D Jag spelar "The Godfather" by the way. Jag gillar att spela sånna spel. <3

Alla bara dissar mig, dom svara inte när jag ringer. Tror inte att dom tycker om mig längre. Men jag trivs bättre utan kompisar (;P) då behöver man inte flänga runt för att träffa dom, man kan göra det man själv vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback