Fredag 16 Februari

Nu är det bara 6 timmar kvar till helg. Jag vill sova nu! Ville inte gå till skolan idag, ville bara fortsätta sova.

Jag och Christine blev kompisar igen iaf, men hon fick åka till storuman själv. Jag kände att jag inte hade råd, det går alltid så mycket pengar när man är där. >__<
Hon försökte tjata på mig, men jag sa bestämmt nej. Jag som var så laddad för att supa, nu blir det nästa helg istället.

Vet inte vad jag ska göra ikväll, läre väl bara sitta och dega framför tv/datan. Kanske spelar lite sims, få se. Ska iaf installera nattliv, det kommer säkert bli så att jag spelar.

Jag skulle vilja åka långt bort och bara glömma skolan och allt ett tag. Åka dit där det är varmt, man kan bada och supa varje dag. Hoppas att vi åker bort i sommar, det har ju varit prat om det. Både från mamma och pappas sida. Så då kanske jag får åka två gånger. :D
Men man ska inte hoppas för mycket. Christine ville att vi skulle åka på höstlovet, så då måste jag jobba i sommar för att ha råd att åka. Det skulle vara jävligt nice.

Ska ringa till min pappa och fråga om inte han kan köpa en hultsfreds biljett till mig. Det skulle vara så roligt! Men då är det ju det att Christine måste åka också, annars kan inte jag åka. Vägrar att åka själv. >__<

Men Ozzy kommer, den största av allt stort! Jag skulle lätt kunna gifta mig med den mannen
Ozzy <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback