Döden och annat tjafs

Döden, det oundvikliga. Jag har börjat tänka på den nästan varje kväll. Förut var det inte lika mycket. Jag hatar döden, jag vill att döden ska dö (?)
Jag kan erkänna att jag är livrädd för att dö, det är det som jag är mest rädd för i hela världen. Skulle kunna ge vad som helst för att få leva så länge som jag känner att jag behöver. Jag vill verkligen inte dö, får en sån ångest av att bara tänka på det. Förstår inte varför tankarna har börjat komma nu.

Sen så har jag börjat bli så känslig, kan gråta för minsta lilla. Idag satt jag och kramade Tedde och berättade hur mycket jag tycker om honom, så helt plötsligt kom tårarna. Jag som nästan aldrig har kunnat gråta förut. Kunde nästan inte ens gråta på min egen farmors begravning. Nu kan jag gråta när jag ser ett tv-program eller läser en bok. Jag kan börja gråta av små saker också, men det är för pinsamma saker för att gå in på här.. ;P

På fredag blir det nog supa. Får se om det blir så att jag och Christine måste åka till Storuman. Det kändes mest jobbigt just nu. Det går alltid så jävla mycket pengar, tar lång tid att åka och jag vill inte åka ifrån mitt tv-spel <3. Men sen är det ju så att om vi åker dit så får jag träffa Joanna. Min Joanna <3 (Även om det kanske inte är det, så kommer du alltid att vara det för mig) jag tycker om att umgås med henne, skulle kunna träffas varje dag. Sen så får jag ju träffa hennes kattungar om jag åker också. Kanske träffa mormor. Men vi får se vad som sägs imorgon.

Imorgon är en ny dag med nya utmaningar.

Vi ska by the way till vetrinären med Tedde, han har fått nått vätskefyllt i örat :S Skit skumt. Jag ska följa med och hålla hans tass om det blir för läskigt. Jag säger ofta att jag hatar han och att jag tycker att han är ful/tjock, men det gör jag ju inte. Jag älskar honom mer än någon hund vi haft. Han är min lilla Teddis, som hoppar upp i min säng på mornarna och väntar på att få sin del av min frukost, han är min bus-Tedde som tycker om att bita på mjukdjur och total demolera dom, han är min lilla Tedelius som är äcklig och slickar på andra hundars pink (:S) och han är min Theodore som älskar att rulla sig i snön och aldrig vill gå in. Jag älskar honom så himla mycket. Men jag kan inte förmå mig själv att kalla honom för ful. Fast ibland kan han göra riktigt fula miner och han suckar så fort man klappar eller kramar honom. Men det är så han är. Jag skulle inte vilja byta honom mot allt i hela världen! Inga pengar i världen kan mäta sig mot honom.
<3

Nu ska jag gå och öka mina chanser att dö ännu mer. Ska ta mig min sista rök för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback