Utmaning

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då hade jag just börjat tvåan på norra.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Började tvåan på John Bauer, var spänd inför ett nytt läsår

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Popcorn, Cheez Balls, nötter, Chirre, Ost bågar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Eminem - Cleaning out my closet, Björn Rosenström - Flourtanten, BtvS OMWF - Standing, Fronda - Rullar Fram och Ozzy Osbourne - Road to Nowhere

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Köpa ett slott i storbritannien, Resa, ge till släkt och vänner, köpa massa roliga saker och ge bort till välgörenhet.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Tycker alldelens för mycket om cola, röker, sover för mycket, motionerar för lite, är dålig på att höra av mig till folk

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Resa, ta kort, spela tv-spel, spela gitarr och umgås med vänner

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Typ, klänning med volanger, kommer inte på nå mer :P

9) FEM FAVORITSAKER:
Tv-spelena, datorn, gitarren, sängen, kudden (och täcket)

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
Johanna, Linda, Nathalie, Karro och Veronica :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag vägrar :P

2007-08-29 @ 11:41:21
Postat av: Karro

okej då ska göra den:P

2007-08-29 @ 15:20:07
Postat av: linda

ja ska göra den nu!

Postat av: Johaani

*Done*

2007-09-01 @ 18:26:15
URL: http://johaani.blogg.se
Postat av: nathalie

time to update?:P

2007-09-11 @ 15:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback