Färdig!!

Moahahahaha, nu är det slut på sommarjobbet! GUD så skönt! Eller hur Nathalie? ;)

Det var faktiskt lite tråkigt att sluta, kommer sakna dom som jobbar där.. Det var så gulligt, jag fick ett kuvert med 200kr och dom hade skrivit lite.. Jag ångrar att jag inte öppnade det inför dom, men jag har allvarligt börjat grina..


Nu är jag och Johanna i Elingbo! :D Vi åkte 11.00 imorse, trodde nästan inte att vi skulle få åka med flyget. Men det gick bara bullan det. ^^

Har ätit kräftor ikväll, MUMS! Det är så snuskigt gott.. :D

Man kanske skulle gå och lägga sig, nu när man inte behöver jobba något mer kan man lägga sig tidigt. ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie

ditt cp :P

2007-08-11 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback