Drömmar

Jag tror fan inte att jag ska sova på dagen. :P
Jag drömmer bara så sjuka saker.

Idag drömde jag att jag klättrade med Carmen Electra och Dave Navarro. Fredrik och Fillip var också där, dom filmade allt. xDD
Jag tror det är bäst om jag slutar sover på dagen, för på natten drömmer jag aldrig så skumma saker. :P



Det är så synd om Tedde, han är sjuk.. Han har spytt och är jättelös i magen, han får inte äta något idag så tarmarna får rensas ut. Men han vill inte ens dricka. Han måste ju dricka så att han inte torkar ut. Han brukar alltid vilja busa, men idag ligger han bara stilla.. image11

Min lilla fulis. Hoppas att han mår bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara

Pussa på Tedde från mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback