Bla bla bla

I måndags åt vi surströmming. :D Det var jättegott, det tyckte både Emilia och Tedde också. ;P
Jag och Johanna spelade yatzy på kvällen, hmm undra vem som vann ALLA gånger? ;)

Pappa ringde så jag tänkte; Jag frågar om han inte vill köpa ett ps3 till mig och han sa att när jag tagit mitt körkort skulle han köpa ett åt mig xDD Så nu är det bara att jag tar det snabbt så jag får min ps3 någongång.. Haha
Han tjatade på att jag skulle komma ner, så jag frågade om inte Johanna kunde få följa och han betalade hennes resa, först så sa han nej. Men efter lite övertalning gick det för sig. Så vi ska åka ner på fredag. Johanna åker hem på söndag, men jag läre ju stanna några dagar extra. xD Han är rolig han..

Igår var jag hemma hos Johanna och kollade på Silver Fang, nu har jag äntligen sett den oklippta versionen på japanska också. Fan vad mycket man missar när man ser den med svenskt tal :S Helt sjukt.. Den är så sorlig så jag var tvungen att gråta en skvätt...
Sov även över där, det gick ju bra :P Först försov vi oss sen så hittade Johanna inte sina nycklar. Vi letade typ överallt, men då hade hon hängt dom vid sida av fläkten. xD
Så jag kom väl till jobbet vid 07.40 så jag var inte så mycket försenad. Men när jag och Johanna stod och rökte utanför gick en läkare som jobbar på ögon förbi, så då var det dags att gå in :P
Men det var hur mysig som helst igår. :D Tack så mycket för igår!


Tänkte bara uppdatera er om vad som har hänt i mitt liv dom senaste dagarna.. ^^
Så nu har jag inget mer att skriva förutom: 2 DAGAR KVAR!! :D:D

Kommentarer
Postat av: Karro

Tackar så mkt :D

2007-08-08 @ 23:25:52
Postat av: nathalie

din bortskämda jävla groda:D ska du ha alla sorters tvspel eller?!:D

2007-08-10 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback