Grejsimojs :P

Har snott, eller snott och snott Joanna sa åt mig att göra det :P


1. Hur mår du idag?
Free Bird
2. Kommer du komma långt i livet?
Just Like a Pill
3. Hur ser dina vänner dig?
God Save the Queen
4. Kommer du gifta dig?
Im Not Dead
5. Vad är ditt livs themesong?
Sometimes When We Touch
6. Vad e ditt livshistoria?
Back On Earth
7. Hur är skolan för dig?
800 Grader
8. Hur kan du komma framåt i livet?
I Just Want You
9. Hur kommer imorgon vara?
Crazy Babies
10. Vad är det bästa med dina vänner?
Mr. Crowley
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Something to Sing About
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Under Your Spell
13. Hur är det med ditt liv?
Stupid Girls
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
War Pig
15. Hur ser världen på dig?
Overture/Going Through the Motions
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Coda
17. Vad tycker dina vänner om dig?
Ca Plane Pour Moi
18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Standing
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
No More Tears
20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Walk Through Fire
21. Kommer jag nånsin ha barn?
Ung & Sänkt
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Mamma Pappa Barn
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Crazy Train
24. Vad är några tips till mig?
Mental Istid
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Goodbye to Romance
26. Vad är min danssång?
Were Do We Go From Here




Svaren blev helt snurriga. xDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback