5/4 - 07

Det är så gullig :D


Flög till pappa igår, trodde att jag skulle dö när jag gick igenom säkerhetskontrollen.. :O
Det var skit läskigt. :S
Planet blev typ 1.20 tim försenat. Men det var sååå mycket snabbare och skönare än tåg. ^^



Bara för att vara dryg :D


THE LIST!!
[x] snott den här listan från nån
[ ] Tycker att asiater är hetast
[x] varit full
[x] kysst med någon av samma kön
[x] varit kär
[x] rymt hemifrån
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[x] hånglat med en främling
[x] ljugit för en kompis
[x] skolkat
[x] varit kär i en av mina Internetkompisar
[x] flygit
[x] älskar eller saknar någon just nu
[x] legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[x] gjort en snöängel
[x] byggt ett sandslott
[x] hoppat i en vattenpöl
[x] lekt utklädd
[x] hoppat i en lövhög
[x] fuskat när jag spelat spel
[x] varit ensam
[x] somnat i skolan/på jobbet
[x] tittat på en solnedgång
[ ] sovit under stjärnorna
[x] blivit kittlad
[x] blivit missförstådd
[x] vunnit en tävling
[x] gått mot rött
[x] haft kramp
[ ] ätit ett helt glasspaket på en natt
[x] dansat i månljus
[x] hatat mitt utseende
[x] ifrågasatt mitt hjärta
[x] gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
[x] varit vilse
[x] simmat i havet
[x] känt som om jag håller på att dö
[x] gråtit mig själv till sömns
[x] lekt polis och rånare
[x] sjungit karaoke
[x] gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
[x] fångat en snöflinga på tungan
[x] dansat i regn
[x] skrivit ett brev till tomten
[x] blåst bubblor
[x] gjort upp eld på en strand
[x] fått en önskan uppfylld
[ ] burit pärlor
[x] hoppat från en bro
[x] ätit-hund/katt-mat
[x] kysst en spegel
[x] sjungit i duschen
[x] burit svarta kläder
[x] drömt att jag gift mig med någon
[x] limmat fast min hand i något
[ ] pussat en fisk
[x] suttit på ett tak
[x] skrikit så att jag inte fått luft
[ ] pratat i telefon i mer än se timmar
[x] stannat uppe hela natten
[x] plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
[x] klättrat i träd
[x] är rädd för att titta på skräckfilm ensam
[x] blivit puttad i vattnet med kläderna på
[x] blivit tillsagd av en främling att jag är söt
[x] fångat en fjäril
[x] skrattat så mycket att jag grät
[x] gråtit så mycket att jag skrattade
[x] fuskat på ett prov
[x] glömt någons namn
[x] sovit naken
[x] pratat med en främling i mer än fem minuter
[ ] spottat på någon jag ogillat
[x] varit svartsjuk
[x] vunnit ett slagsmål
[ ] ätit mask
[x] kollat på barnförbjuden film
[x] har msn
[x] missat något kul
[x] bakat kanelbullar med mormor
[x] Drömt sanndrömmar
[x] Legat på sjukhus över en natt
[ ] Kramat en apa
[x] Åkt flygplan
[x] Bakat ett pepparkakshus
[x] Cyklat barfota
[x] haft/har en ful mobil
[x] Tjuvrökt
[x] Vet vad polisens numer är
[ ] Solat för mycket
[ ] varit utanför Europa
[x] Varit inne i ett spökhus
[x] nynat på Bamse
[ ] Hunger strejkat
[ ] Hatat pizza
[x] Varit uppe i 24 timmar
[x] kollat på en kortfilm
[x] Varit ocool
[x] Fyllt på denna lista
[ ] Sjungt för en kändis
[ ] Träffat någon från idol-06
[x] Kan spela gitarr (Lite iaf :P)
[x] Gillat fel kille/tjej
[ ] Pussat en groda
[ ] Tyckt/er cheap monday rockar
[x] Gråtigt för inget
[x] Har inget liv

Kommentarer
Postat av: linda, läser varje dag =)

MEN orka denna lista, jag måste sno den och göra den med XD

2007-04-07 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback