25/4 - 07

Hade nationelltprov idag, skulle inte vilja påstå att det gick suveränt. Men jag hoppas att jag får ett G.

Mamma försov sig imorse, hon skulle kliva upp klockan 06:28 men vaknade inte förens 07:30. Så hon fick panik och väckte mig, jag skulle vara på skolan klockan 08:00 och bussen gick 07:15 :P
Först skylde hon på att det var Janne som inte ställt klockan rätt, men hon såg sen att det var hon själv som var problemet. Men det löste sig bra, Janne kom och skjutsade mig till skolan.
Men jag var inte den enda som försovit mig iaf, Linda hade också gjort det. Så hon kom till skolan typ prick åtta. Men jag var snäll och mötte henne så hon inte behövde gå in ensam :P

När jag kom hem så var Johanna och Emilia här som vanligt, dom har typ flyttat in här ;P
Vi gick ner på stan och grejsade lite, träffade Christine en snabbis..

Har faktiskt ganska ont i ögonbrynet, undra vad det kan bero på. ;)

Vill att min bok ska ta slut snart så jag får kolla på filmen. :P
Vill se hur mycket den skiljer sig. Jag läser Djävulen bär Prada, för den som undrar

Imorgon kommer det ett nytt Lost och CSI avsnitt! Kan inte vänta tills imorgon! Skulle vilja ha CSI varje dag!

Tror jag ska röka för att sedan kolla på Lost och Desperate Housewives :D
Missade Desperate igår, det var fotboll. Manchester vann såklart ;P Men det var bra nära att dom sumpade det. Nu hoppas vi på att dom spelar iaf oavgjort nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kika in på TheGuide!
Din Guide till allt möjligt i världen!

Länkbyte om du vill...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback