19/4 - 07

Christine sov hos mig inatt. Jag trodde att jag kanske skulle få sova tills jag vaknade, men ack vad jag bedrog mig. ;P

Vid elva tyckte hon att jag hade sovit förlänge.. :(

Följde med henne till Moa för att hon skulle fylla i sin tatuering..
Sen åkte vi på stan där jag mötte upp mamma, Johanna och Emilia på banken. Christine skulle göra lite andra ärenden. Så jag, mamma, Johanna och Emilia gick för att hitta ett par nya skor till mig. :D
Hittade först ett par skit snygga underground skor, men mamma tyckte dom var för dyra.

Tillslut hittade jag mig ett par Addidas Superstar II skor. :D:D

image7




Jag måste snart gå och packa, ska åka till Storuman och träffa Joanna imorgon :D
Det ska bli så himla kul.. :D Var apa längesen vi sågs.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback